09:00

Rustykalne kartki wielkanocne

Dzień dobry w poniedziałek!
To już 20. dzień marca, jutro przywitamy wiosnę, a potem zaczniemy odliczanie do Świąt Wielkanocnych.

Dziś mamy dla Was kolejne wielkanocne inspiracje kartkowe. Dziś w klimacie rustykalnym, pełnym naturalności i delikatności. I z fantastycznymi pisankami!
Magda Wisiorek przygotowała dla Was naprawdę rewelacyjną porcję wielkanocnej inspiracji:


"W projektach lubię używać elementów zrobionych samodzielnie. Do rustykalnej kartki wykonałam proste, koronkowe jajka wielkanocne, do których użyłam ścinek wstążek i tasiemek. Najpierw odrysowałam kształt jajka, który nie musi być idealnie równy, bo jajko i tak będzie oklejone. Następnie naklejałam wstążki, według własnego pomysłu, docinając je do kształtu jajka. Użyłam kremowego i białego koloru, ale myślę, że ciekawie będą wyglądały także kolorowe paski. Jasne kolory idealnie wpasowały się w rustykalny styl. To fajna zabawa i prosty pomysł na ciekawe udekorowanie wielkanocnej kartki."




Czyż takie pisanki nie są fenomenalne?
Skusicie się na zrobienie takich do kartek wielkanocnych? A może wykorzystacie je do dekoracji w domu?
Mamy nadzieję, że Was po prostu zainspirują :-)

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger