09:00

Świąteczna kartka patchworkowa z tutorialem

Cześć!

Nowym tydzień i nowy miesiąc rozpoczynam z Wami obiecanym kursem na kartkę patchworkową :)

Taki format jest moim zdaniem świetnym rozwiązaniem na to, aby wykonać większą ilość kartek i wysłać  je w kopertach. Dla mnie jest to także idealne rozwiązanie na wykorzystanie mnóstwa elementów zawartych w arkuszach do wycinania. Ja do swojej kartki wykorzystałam najnowszą kolekcję Błysk nadziei, ale tak naprawdę każda kolekcja bez względu na okazję jest do takich kartek stworzona. Paper heaven to marka, która dba o to, aby nie brakowało nam elementów, kwiatków i listków do wycinania.

Tym razem wykorzystałam odcienie niebieskiego, ale jeśli cofniecie się do poprzednich postów zobaczycie, że również w złotej wersji wygląda to przepięknie a zdradzę, że niedługo zaprezentuję również taki format kartki z wykorzystaniem kolekcji zeszłorocznej. 

Mam nadzieję, że polubicie ten format i skorzystacie z tutorialu :) 


 



Zapraszam Was serdecznie na kanał Paper Heaven, bo to kopalnia wspaniałych kursów i filmików, które tworzą nasze projektantki :) 

Pozdrawiam serdecznie :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger