20:25

Album dziecięcy

Bardzo rzadko robię albumy. Ale tym razem nie mogłam się powstrzymać. Projektując kolekcję "Cudowne Lata" miałam przed oczami prace właśnie w takim klimacie, więc wstyd byłoby jakbym sama nie spróbowała.
Dołączyłam do tego sporo "Przedwiośnia" ( 02 - baza, 01 - okładka i wewnętrzne tagi) oraz drobne elementy "Kapuśniaczka". Z "Cudownych lat" wykorzystałam głównie małe papiery (3 i 4) oraz elementy do wycinania (ciuchcie, drzewko, chmurki itp).





Stempli stanowiących ozdoby poszczególnych stron nie chciałam tym razem kolorować. Zamiast tego powycinałam poszczególne elementy z różnych papierów  - prosty sposób dla nieczujących się dobrze w kolorowankach. ;)







Album wyszedł kolorowy, ale dość delikatny. Ze względu na przewagę niebieskości chyba bardziej chłopięcy, ale myślę, że i dziewczynce nie byłoby źle w błękitach. Na okładce zafoliowane miejsce na wsunięcie zdjęcia.


11 komentarzy:

  1. Rewelacyjny albumik. Śliczne, radosne kolorki, dobrze dopasowane motywy i bardzo fajnie wyglądają te stempelki "pokolorowane" papierami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super!!! chyba zrobię podobny

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały pomysł, doskonałe wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny!!! Strasznie lubię dziecięce albumy, a Twój jest naprawdę super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, kolorki boskie, a drzewko najpiękniejsze

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ cudowny ten albumik!!! delikatny,wdzięczny,bardzo "lekki",świetne elementy dekoracyjne, widać ogrom serca,jaki w niego włożyłaś! CUDEŃKO!pozdrawiam,Firiana

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny: taki lekki, radosny, kolorowy!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger