15:12

Kwiaty i motyle

Już od dłuższego czasu miałam ochotę zrobić kartkę na której połączę dwa różne kolory listkowego papieru. Czy wypada się przyznać, ze te drobne listeczki to mój ulubiony wzór?
Różowe to oczywiście "Cudowne Lata 05", a beż to "Usłane różami 02". Te dwie kolekcje są stworzone do tego żeby je łączyć! A jeszcze przez kilka dni obowiązuje promocja - przy zamówieniach powyżej 50 zł wszystkie papiery produkcji GP (poza kolekcją świąteczną) pakowane są podwójnie!




Do tego użyłam na kartce nowych stempli mojego projektu - drobnych rameczek z kropeczek dopasowanych do wykrojników oraz napisu. 

Stemple są już do kupienia w zaprzyjaźnionym z Galerią Papieru, nowo otwartym, sklepie Agateria.pl do którego niniejszym serdecznie zapraszam. :)


4 komentarze:

  1. Śliczna, świetne kolorki, bardzo podoba mi się kompozycja kwiatowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to czy wypada się przyznać? to oczywiste że tak-to również i mój ulubiony wzór.Zwłaszcza te beżowe, używam do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. I Just arrived at you blog. Oh my, do I love your art and creative mind! I'll be watching this blog closely, thank you for giving us so much of your time and mind.
    Hugs from Marina

    Please visit my kreative Blog too and enjoy!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger