09:25

Misja LO

Dzisiejsza misja LO to 3 strony, które łączy motyw koła i różne wykorzystanie papierów GP.

LO1- tłem tej strony jest arkusz z kolekcji Usłane Różami i elementy ozdobione dziurkaczami brzegowymi i wycięte wykrojnikami z papierów Cudowne Lata. Całość połączyłam z ozdobnymi tekturkami i mnóstwem kwiatów.

LO2- tutaj główną rolę gra kolor, a dokładniej kremowy arkusz i żółty tusz. Jako koronkową maskę wykorzystałam papierową serwetkę, a ponieważ chciałam aby centralnym punktem strony było zdjęcie, całość utrzymałam w miarę monochromatycznej tonacji dodając kilka elementów wyciętych z różnych arkuszy żółtych papierów z kolekcji: Cudowne Lata i Kapuśniaczek. Kwiatowa girlanda to białe i zielone kwiaty z żółtymi i zielonymi listkami wyciętymi z papierów z kolekcji Przedwiośnie i kilka motylków ze Świątecznej Gospody i Kapuśniaczka.


LO3- tutaj ponownie mix różnych kolekcji. Mamy tutaj Kapuśniaczek, Cudowne Lata, Usłane Różami trochę mgiełek, tuszu, farby, gesso i twórczości radosnej przy użyciu metalizujących długopisów.

2 komentarze:

Copyright © Paper Heaven , Blogger