16:20

O szaleństwie zakupowym w Galerii Papieru i jego przyczynach

Witajcie!
Po raz kolejny Galeria Papieru uruchamia tak lubianą promocję:

"Podwajamy Wasze Zakupy".


Jako iż Galeria Papieru będzie najprawdopodobniej zamknięta od grudnia do ok. 20 stycznia, chcemy Wam umożliwić zakup większej ilości papierów w dobrej cenie- tak, by na pewno nikomu nie zabrakło materiałów  na  np. świąteczne prace.
Zasady są następujące:
  • Podwajamy zamówienia opiewające na kwotę min. 50 zł, nie obowiązuje darmowa wysyłka.
  • Zamówienia składamy od dziś (28.10.) do 20.11.-  muszą być opłacone najpóźniej do 25.11.2011 - zamówienia opłacone po tym terminie będą anulowane, a ewentualne późniejsze przelewy zwracane.
  • Podwajamy tylko Galeriowe Papiery, z wyłączeniem dużych papierów Usłane Różami, których nakład się wyczerpuje
  • Na wymaganą kwotę zamówienia mogą się składać wszystkie towary ze sklepu- podwoimy tylko papiery
  • Promocja skierowana jest dla klientów detalicznych, wszystkie automatycznie naliczające się rabaty, będą anulowane przez administratora.

Wszystkie podane terminy  mają związek z planowanym wyłączeniem sklepu związanym z moim 1,5-2 miesięcznym pobytem w szpitalu.
Nie podlegają więc negocjacjom terminy płatności oraz terminy wystawiania dokumentów.

Zapraszamy do Galerii Papieru!!!




14 komentarzy:

  1. Super...na pewno się obkupię :) Bo kocham Twoje papiery!!!
    A Tobie przede wszystkim dużo zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna promocja!

    Trzymam kciuki za zdrówko.
    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka. I dziękuję za dobre serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno skorzystam! życzę zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, a ja się pospieszyłam i papiery już do mnie fruną :( i taka okazja przeszła koło nosa...

    Życzę zdrowia i szybkiego powrotu do Galerii Papieru! A i tysiąca pomysłów na nowe kolekcje!

    OdpowiedzUsuń
  6. no a ja właśnie zrobiłam zakup dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze jest tak, że jest i pierwszy dzień promocji i ostatni bez- uwierzcie, ze zawsze staram się wybrać dzień z małą ilością zamówień- tak, by jak najmniej osób było pokrzywdzonych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. baardzo fajnie, bo miałam wczoraj już wysyłać zamówienie, a tu coś mi wypadło:D los mi sprzyja:P mam tylko pytanie - czy te 50zł to bez przesyłki tak? i jeszcze jedno - czemu jeszcze wczoraj przesyłka kosztowała 11,8, a już dziś 14?

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak - 50 zł jest bez przesyłki :)
    Podwyżka wynika z urealnienia kosztów- firma kurierska podniosła już dawno cenę pojedynczej paczki - ja nie jestem już w stanie dłużej dokładać do wysyłek - a myślę, że atrakcyjna cena papierów równoważy podwyżkę wysyłki

    OdpowiedzUsuń
  10. tak myślałam:] całkowicie to rozumiem:] już składam zamówienie dzięki:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za super promocję... kocham wasze papiery

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto było poczekać ze złożeniem kolejnego zamówienia w Galerii:D Mam tylko pytanie, jak liczyć takie papiery, jak np. Kapuśniaczek. Po 1 zł czy 1,9 zł? Bo w koszyku z automatu jest 1 zł, a w regulaminie stoi, że rabaty będą kasowane. Hmm...
    Zdrowia!:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale tylko rabaty indywidualne- Promocje na sklepie łączą się :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger