08:16

Album Komunijny Veroniki

Dzisiejszy album powstał na bazie szarych papierów Aż nastanie świt                
Bardzo długo nie mogłam się do nich przekonać no a teraz oderwać się od nich nie umiem. Uwielbiam łączyć je z innymi kolekcjami-pasują do wszystkiego. Tutaj znaleźć można dodatkowo Świerszcz za kominem, Usłane różami a nawet Jutrzenkę 
Życzę Wam udanego długiego weekendu! 















i jeśli ktoś jeszcze nie widział u mnie to pokażę Wam scrap z moją szaloną młodszą córeczką z najnowszej kolekcji Kapuśniaczek Pastele.


6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie cuda cudowne. A mogę podpytać z jakich materiałów/arkuszy? Zabieram sie[ próbuję się zabrać] za stworzenie albumu z chrzcin mojej Córy i jakoś nie do końca mi to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to po kolei-album
      Aż nastanie świt cały, chyba tylko oprócz 03-chociaż ten jest na pudełku-na tej dolnej części
      Świerszcz za kominem 03
      Usłane różami 01,06
      Jutrzenka 03
      chyba nic nie pominęłam.

      Usuń
  2. piękna praca, starannie wykonana, taka subtelna, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekny album! Taki estetyczny i delikatny. Wszyskie papiery tak ładnie do siebie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy te wszystkie przeszycia robisz na zwykłej maszynie do szycia czy są do tego specjalne urządzenia?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger