12:38

Krok po kroku - wózek

Chciałabym Wam pokazać jak łatwo wykonać wózek, który może być ozdobą kartki z gratulacjami dla szczęśliwych rodziców, albumu dla malucha, albo powieszony w ramce, może być dekoracją pokoju.

Potrzebujemy papiery w dowolnych kolorach. Ja użyłam arkuszy z dwóch kolekcji: Miętowy Cukierek i Jutrzenka.

Najpierw wycinamy dwa koła. Najłatwiej zrobić to przy pomocy dziurkacza lub wykrojnika. Wielkość dowolna, tutaj wykorzystałam dziurkacz z kołem o średnicy 7.5cm.


Jedno z kół przecinamy na pół. Jedna połowa to będzie podstawa wózka, a drugą połowę ponownie przecinamy na pół i z tej ćwiartki koła zrobimy budkę wózka.


Z drugiego koła wycinamy jedną ćwiartkę i tniemy ją na jeszcze mniejsze części. Będą one ozdabiały budkę.




Jeśli nasz wózek ma być ozdobą kartki to wycinamy bazę ze sztywnego kartonu, np. z papieru wizytówkowego. Ja zrobiłam kartkę kwadratową o boku 14x14cm.


Z ozdobnego papieru wycinamy kwadrat o ok. 0.5cm mniejszy od bazy. I drugi mniejszy o 1cm od bazy kartki.


Z najmniejszego kwadratu wycinamy ramkę o szerokości  0.5 cm.


Tak będzie wyglądała baza kartki.

z


Dodatkowo musimy jeszcze wyciąć kółka, które dokleimy do wózka. Ja wykorzystałam dwa dziurkacze z kółkami o średnicy 2cm i 1.5cm. Gotowy do przyklejenia wózek będzie wygladał mniej więcej tak.


Aby cały obrazek nabrał głębi, poszczególne elementy podkleiłam kostkami dystansującymi. Te bliżej tła kostkami o grubości 1mm, te bardziej odstające kostkami o grubości 3mm.



Wszystkie elementy przyklejamy do bazy kartki, a dodatkowo możemy je ozdobić według uznania. Tutaj wykorzystałam dziurkacz brzegowy, którym wycięłam falbanki i dokleiłam je do elementów wózka.



W poniedziałek pokażę inne prace z wózkami;)

11 komentarzy:

  1. Bardzo ladna dekoracja dla mnie bardzo pomocny kurs :)dziekuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kurs! Na pewno skorzystam! Dziękuję! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurs świetny, dziękuję. Na pewno wykorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Как все просто и красиво! Спасибо!

    OdpowiedzUsuń
  5. Какая оригинальная открыточка!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wielkie - jutro zabieram się za exploding box - chętnie wykorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie proste, a takie genialne:D Dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kurs... wózek jak najbardziej na czasie.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za kursik.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. super robota!a kursik bardzo przydatny :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger