08:21

Ślubne klimaty

Na Galeriowych półkach pełno nowości, a ja wciąż katuję stare kolekcje. Wszystko przez urlop i brak czasu na dokończenie projektów, które leżą rozgrzebane na biurku. Jednakże za kilka dni napewno pokażę coś z nowości bo już są pocięte, trochę nawet posklejane. 
A tymczasem dzisiaj księga gości z mojej ukochanej kolekcji Usłane różami Uwielbiam tą kolekcję gdyż jest bardzo uniwersalna. Niektóre wzory zdaje się kończą się, więc jeśli się jeszcze wahacie to kupujcie bo potem będzie płacz i zgrzytanie zębami tak jak to było u mnie zanim Galeria Papieru zrobiła dodruk tych papierków.
Oczywiście nie mogło się skończyć na jednej kolekcji. Dodałam tutaj jeden z moich ulubionych zielonych papierów z kolekcji Lekcja miłości
Pozdrawiam serdecznie
Zuzia




I do kompletu dorobiłam 2 eleganckie karteczki jako podziękowania dla rodziców.
Dodałam tu kawałki papierów z kolekcji Kapuśniaczek  i Kapuśniaczek pastele


5 komentarzy:

Copyright © Paper Heaven , Blogger