07:12

Chłopackie urodziny - zaproszenia

Witajcie w październiku!
Mój synek lada dzień kończy 6 lat, więc szykuje się na urodzinową imprezkę. Zrobiliśmy z tej okazji zaproszenia dla jego przyjaciół. Miały być chłopackie, wymyśliliśmy więc chłopaka (chyba widziałam gdzieś podobne łobuzy, może piratów, a na pewno na jednej koszulce aplikacja w tym klimacie była). Tymek bardzo mi pomagał, więc praca poszła nam naprawdę szybko. Do przygotowania zaproszeń wykorzystaliśmy papiery z kolekcji: gwiazdkowy z Czułe Słówka, granatowy i czerwony z Kapuśniaczka, "cielistą" stronę Miętowego Cukierka, pasiastą Lekcję Miłości i małą kropeczkową stronę z Herbatki dla Dwojga.





Tymek z naszej pracy bardzo zadowolony, ja mam nadzieję, że goście dopiszą i będzie to wspaniała urodzinowa sobota. Pozdrawiam Was wszystkich! Bea

10 komentarzy:

Copyright © Paper Heaven , Blogger