11:19

Kurs na choinkę z listków

Dzisiaj chcę pokazać jak zrobić świąteczną choinkę
przy wykorzystaniu tego co wszyscy z Was posiadają czyli dziurkaczy lub listkowych wykrojników.
Napisałam "wszyscy", bo chyba każdy kto zaczyna przygodę ze scrapbookingiem
na początek kupuje kilka dziurkaczy, więc myślę, żę takie z listkami też się znajdą,
a jeśli ktoś posiada maszynkę i wykrojniki, to również można tutaj użyć.


Zaczynamy od przygotowania potrzebnych materiałów:
- dowolna baza na kartkę (ja wybrałam kwadratową)
- odpowiedni papier stanowiący tło, użyłam podwójnego lekko kontrastowego papieru,
zszyłam obydwa kawałki, ale nie jest to konieczne
- klej Magic
- kosteczki 3D
- wytnijcie różne listki, jakie tylko możecie
- przygotujcie trójkąt stanowiący bazę choinki, wycięłam go z beermaty
- będzie potrzebny jeden pasek papieru z ozdobnego dziurkacza brzegowego, również wzór nieistotny


Poniższe zdjęcia prezentują kolejne kroki ....


Po skończeniu choinkę można delikatne podmalować białą farbą akrylową
i posypać brokatem, przysypać śniegiem z Perlen-pena i gotowe :)


Świąteczną kartkę zrobiłam z kolekcji  Kapuśniaczek pastele
oraz najnowszego dziecka Galerii Papieru -  Sen motyla


Buziaki i miłej soboty Wam życzę :)



19 komentarzy:

  1. Super! Mam różne dziurkacze z listkami ale małymi- na zakładeczke, tag czy ATC się nadadzą. Chętnie spróbuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudenko! Ja mam rozne dziurkacze ale jakos zaden nie pasuje, za male listki i nie pasujace na choinke ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu małę sa jeszcze lepsze tylko więcej pracy, myślę, że warto spróbować :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł z tą choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna kartka i kursik bardzo przydatny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Ostatnio chodzi za mną podobny pomysł...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super my robimy z gwiazdek albo listków. Chętnie skorzystam z tego kursu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Gratuluję pomysłu! Zwykle robiłam z serduszek, ale czuję, że w tym roku zamienię serduszka na listki ;) Dziękuję za inspirację! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! What a stunning card! Thanks for sharing the tutorial!

    OdpowiedzUsuń
  9. bombowa ta choinka! muszę popatrzeć, jakie dziurkacze mam, może coś się nada :) (a dzisiaj w sklepie oglądałam ten taki jakby "kwiatkowy", co robi u Ciebie za śnieżynkę, ale w końcu go odłożyłam... :( , a by się przydał, może po niego jednak wrócę...) :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uau!
    Isto é simplesmente maravilhoso!!
    Muito obrigada pelo tutorial!

    Abraços!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Mój pomysł na choinki z dziurkacz'owych gałązek: http://chabrowapanienka.blogspot.de/2013/12/kartki-z-choinkami.html

      Usuń
  12. fajny kursik, kartka przeświąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kursik, super że się nim podzieliłaś. Natomiast wykonanie - jak zawsze niedościgniony wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, this looks great! And so creative! Thanks for this beautiful idea!
    Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kursik! Myślę ,że w przyszłości na pewno z niego skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł i kurs! Czasem coś mamy w domu, a nie przyjdzie nam do głowy, że można to wykorzystać zupełnie inaczej. Wielkie dzięki, z pewnością skorzystam z Twojej propozycji!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. чудесная работа!!! спасибо!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger