14:23

Kartka ze skarpetą-krok po kroku

Witajcie!
Przyznaję, że kursy nie są moją mocną stroną. Mam tu na myśli nie tylko tworzenie ich ale również korzystanie z kursów przygotowanych przez innych. Mam jednak nadzieję, że dzisiejsze "Krok po kroku" przypadnie komukolwiek do gustu i spróbuje sam przygotować taką kartkę ze skarpetą.

Potrzebne nam będą:
-papiery (ja użyłam kolekcji Czułe słówka oraz Zimowa opowieść)
-nożyczki
-baza kartki
-klej
-taśma dwustronna (niekoniecznie-można zastąpić ja klejem)
-kosteczki 3D (można je zastąpić kawałkami grubej tektury)
-listki ostrokrzewu (ja użyłam z wykrojnika ale można oczywiście zastąpić z dziurkacza)
-dziurkacz (ja użyłam takiego, który jednocześnie służy do zaciskania nitów)
-sznurek



Na początek przygotowujemy warstwy naszej kartki. Jedna (u mnie brązowa) wielkości niewiele mniejszej niż baza kartki oraz dwie nieco mniejsze


Największą bazę podklejamy taśmą dwustronną lub jeśli nie mamy smarujemy klejem a dwie pozostałe podklejamy kosteczkami 3D

Naklejamy warstwy na kartkę (oczywiście zaczynając od największej)


Następnie z kolejnego kawałka papieru wycinamy skarpetę. Ja to zrobiłam poprostu przy pomocy nożyczek.

Dziurkujemy skarpetę aby móc przeciągnąć sznureczek

Ja dodatkowo zacisnęłam na dziurce nit


Następnie dokleiłam kolejne elementy na skarpetę

Skarpetę też podklejamy kosteczkami 3D i naklejamy ją na kartkę

Mając tak przygotowaną bazę dodajemy ozdoby -listki ostrokrzewu. Ja dodatkowo użyłam sztucznego śniegu

Gotowa kartka prezentuje się tak.

Miłego tworzenia!
Pozdrawiam!
Zuzia

12 komentarzy:

Copyright © Paper Heaven , Blogger