15:16

Krok po kroku - Gwiazdka na patyku:)

Dla tych, co chcieliby podarować komuś gwiazdkę z nieba, proponuję prosty kurs.
Należy przygotować:
-ozdobne papiery
-nożyczki
-wykrojniki i dziurkacze
-pieczątki
-klej
-taśmę samoprzylepną na gąbce (dystansującą, 3D)

1.Wycinamy gwiazdkę (można od szablonu, ja użyłam wykrojnika), kółko o mniejszej średnicy niż gwiazdka. Pieczątką odbijamy potrzebny wzór, który również wycinamy dziurkaczem. Do tego można dodać ozdoby według uznania.


2.Wszystkie elementy przyklejamy na taśmie 3D. Kolejno od spodu: gwiazdkę, kółko, okrągły motyw odbity pieczątką. Ja użyłam jeszcze kółka ozdobionego falbanką i listków ostrokrzewu wyciętych dziurkaczem.



3. Do spodu gwiazdki przykleiłam patyk do szaszłyków.

 

Gwiazdka z nieba gotowa. Ta posłuży jako świąteczna dekoracja:)


2 komentarze:

Copyright © Paper Heaven , Blogger