13:29

Gniazdko z pisankami - krok po kroku

Zapraszam dziś na kurs w którym pokażę jak wykonać malutkie gniazdko, które świetnie się sprawdzi jako ozdoba np. wielkanocnych kartek



Potrzebne materiały:
- skrawki papierów - u mnie Deszczowa Piosenka
 - nożyczki
- taśma dwustronna i 3D
- klej CR
- kawałeczek gazy opatrunkowej
- naturalny sznurek (dratwa)
- dziurkacz jajko 1,5cm (może być też wykrojnik jajkowy czy owalny - ewentualnie pisanki można wyciąć ręcznie)
- dwa koła o średnicach ~ 35 i 45mm (koła nie muszą być idealne, spokojnie sprawdzą się wycięte odręcznie - ja użyłam dziurkacza 1,5 cala do mniejszego koła, a większe wycięłam nożyczkami zostawiając obwódkę na około 5mm)





Koła zgniatamy w ręku i sklejamy ze sobą za pomocą taśmy 3D (ja użyłam 3 kawałków sklejonych razem na 3mm wysokość). To będzie podstawa naszego gniazdka.


Sznurek (około metra) zwijamy dość luźno wokół 3 palców. Łączymy sznurki w jednym miejscu kawałeczkiem taśmy dwustronnej i okręcamy jednym z końców przylepiając go do taśmy..

Szykujemy skrawek gazy, mniej więcej o wymiarach 5x5cm. Palcami lekko strzępimy brzegi.
Zewnętrzne koło pokrywamy dość obficie klejem. Nakładamy obrączke ze sznurka. Na wewnętrzne kółeczko przyklejamy lekko zmiętą gazę za pomocą taśmy dwustronnej .


Z kolorowego papieru wycinamy pisanki. Ja postanowiłam pokryć je dodatkowo grubą warstwą UTEE (równie dobrze sprawdzi się tu np. Glossy accents). Z tyłu jajka przyklejamy taśmę piankową i wklejamy w gniazdko.


Kiedy tylko klej wyschnie gniazdko jest gotowe.


Dobrej zabawy!

13 komentarzy:

  1. Super pomysł! Na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zrobione! Myślę że na pewno skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniejsze niż te gotowe, kupne! Super kurs!

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie gniazdeczko, koniecznie spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wiem, co będę jutro robić! Dziękuję za kurs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i bardzo fajny kurs - dziękuję serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, z pewnością spróbuję :) Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tutorial jest genialny! ♥♥♥

    I żebym nie była gołosłowna: http://mandarynkowa.blogspot.com/2014/04/057-wielkanocne-kartki-i-tag.html :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger