20:51

Komunijne pudełko i słowo na pożegnanie

Witajcie serdecznie!
Dziś, po około dwudziestu miesiącach pięknej współpracy z Galerią Papieru, piszę mój ostatni post. Czas na zmiany. Dziękuję za wszystkie miłe słowa pod moimi pracami, dziękuję za wspaniałą współpracę Monice i Sasili, dziękuję za twórcze towarzystwo wszystkim projektantkom - to był naprawdę świetny czas! Mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze nie raz! Ze swojej strony obiecuję, że na moim blogu na pewno nie raz zobaczycie prace z galeriowych papierów - moja sympatia do nich chyba nigdy nie osłabnie!

***

Mój ostatni projekt to komunijne pudełko, takie jak lubię - wywracane, ze schowkiem na pieniądze i bilecik z życzeniami. Pudełko jest dla dziewczynki, więc musiało być różowe, a jak róż to oczywiście piękna kolekcja Balonk dla siostrzyczki. Przyznam, że te papiery nie znikają z mojego biurka, po prostu ciągle coś nowego właśnie z nich robię.







Pozdrawiam! Bea

3 komentarze:

  1. przepiękny komplet i naprawdę super papierki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale fantastyczny pomysł ze schowkiem na pieniążki super :) Cudna wykonanie fajne kolory brawo :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger