12:43

"Wiek Niewinności" i "Herbatka dla Dwojga"

Serdecznie zapraszamy do zakupu kolekcji 
Lekkie, delikatne wzory w kolorze stonowanego ecru idealnie będą łączyć się z całą gamą naszych poprzednich papierów, a występując w pojedynkę stworzą subtelną bazę do wszelkich prac ślubnych, komunijnych czy z okazji chrztu.

 Kolekcje uzupełniają karteczki w pocztówkowym formacie. 

Poza tym dodrukowaliśmy kolekcję o którą dostawaliśmy chyba rekordową ilość zapytań czyli "Herbatka dla Dwojga". Kolekcja pełna soczystych barw i owoców jest wprost stworzona do prac o charakterze kulinarnym, przepiśników, notesów na listy zakupów itp.


 Wysyłka zamówień od wtorku 13 maja.

8 komentarzy:

  1. oo tak! takich niewinnych papierów mi potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupiłam obie kolekcje dziś w Katowicach :) Wiek niewinności to strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już miałam w koszyku ... szkoda że nie ma opcji płatności paypalem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie mamy pewne problemy z automatycznymi płatnościami. Prosimy złożyć zamówienie i w uwagach dopisać prośbę ręczne o wystawienie zlecenia płatności PayPal.

      Usuń
    2. Super dzięki wielkie :) dzisiaj złożę zamowienie :)

      Usuń
  4. Iduniu !!! Bardzo się cieszę, że udało nam się spotkać w Katowicach.
    Dziękujemy z Moniką z całego serca za wspaniały prezent.
    Ściskam mocno i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papiery cudne, jak na razie podziwiam - aż szkoda ciąć :)

      Usuń
  5. Widziałam, kupiłam i mogę się delektować. Kolekcja bardzo delikatna, sprawdzone wzory w nowej odsłonie to coś, co u Was lubię! Jest doskonała do eleganckich prac. A za Herbatką tęskniłam, dobrze, że jest :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger