09:00

Plan lekcji handmade

Nie wiem jak Ty, ale ja zawsze uwielbiałam początek roku szkolnego. 


Może niekoniecznie chodziło o początek nauki tylko o te wszystkie nowe rzeczy - zeszyty, piórnik, plecak, kredki itp. Jako dziecko uwielbiałam szykować się do szkoły. Po kilku dniach entuzjazm mijał, wkradał się bałagan, a nowe przybory już nie cieszyły tak bardzo, lecz to nie zmienia faktu, że sam proces kupowania i szykowania wszystkiego był bardzo przyjemny. 
Teraz, znając rękodzieło, żałuję, że "wtedy tego nie było". No może i było, ale nie było tak szerokiej gamy produktów czy papierów do scrapbookingu. Jakże oryginalny by był pojemnik na kredki zrobiony ręcznie czy jakiś inny organizer, lub na przykład plan lekcji handmade.

Plan lekcji ze zwierzakami


I dziś zatrzymamy się na takim ręcznie robionym planie lekcji. Angelika w ramach swojej pierwszej wrześniowej inspiracji przygotowała plan lekcji z leśnymi zwierzakami, nad którym szczerze westchnęłam z zachwytu - "też bym chciała taki mieć!":





Leśni bohaterowie z kolekcji "Dzikie z natury" pasują tu fantastycznie i sprawiają, że cały plan lekcji jest niesamowicie uroczy i przyjemny. Czyż nie?






Dodatkowo Angelika świetnie wykorzystała napisy dni tygodnia ze szkolnego paska, który jest wciąż dostępny w naszym sklepie Paper Heaven:



Jak zrobić plan lekcji?


Ciekawi Cię jak zrobić taki plan lekcji handmade? No to mam dla Ciebie świetną wiadomość!
Już jutro na naszym fanpage'u o godzinie 20:00 Angelika poprowadzi LIVE, na którym będzie tworzyć taki plan lekcji!!! Sama chętnie go obejrzę, bo przydałby mi się plan lekcji dla mojego pierwszoklasisty ;-)



Pomysły na szkolne akcesoria handmade


To jeszcze nie koniec szkolnych inspiracji na naszym blogu. W sobotę pokazaliśmy ręcznie robione zakładki autorstwa Eli, a już w czwartek pojawi się kurs na szkolny organizer, który szykuje dla Ciebie Magda Rynkiewicz :-) 
Mam ogromną nadzieję, że spotkamy się na jutrzejszym "lajwie" i że nasze szkolne propozycje zainspirują Cię do stworzenia czegoś ciekawego.

W imieniu Paper Heaven, Angeliki i swoim, życzę Ci przyjemnego poniedziałku!
Pozdrawiam,


Gosia Metryka.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger