09:00

Kraft i złoto na świątecznych kartkach

 Dzień dobry, cześć i czołem! :) 

Jak zdążyliście już pewnie zauważyć u mnie jest albo mocno monochromatycznie albo delikatnie kolorowo ;) Dziś "wjeżdża" wersja mocno monochromatyczna, ale wciąż w świątecznym klimacie. Przygotowałam kartki w kombinacji złoto kraftowej bo jakoś mało tego kraftu ostatnio u mnie było natomiast złoto...ahhhh złoto mam wrażenie, że towarzyszy mi w wielu pracach zwłaszcza kiedy mamy go tyle w kolekcjach a to jest fantastyczna sprawa. Złoto jest eleganckie, uniwersalne i możemy je wykorzystać do prac w tematach ślubnych, komunijnych, rocznicowych, ale i oczywiście najbardziej charakterystyczne jest w pracach świątecznych.  Czy ja tak bardzo lubię monochromatyczne prace? Nie żeby jakoś szczególnie, ale czasami proces tworzenia rządzi się swoimi prawami i tak po prostu wychodzi.


Jak widzicie wykorzystałam złote arkusze z kolekcji Błysk nadziei, ale! nie tylko :) Jeśli zabraknie Wam takich arkuszy to pamiętajcie, że kolekcja Złota Dama ma mnóstwo uniwersalnych arkuszy ze złotem i również możecie je wykorzystać w świątecznych kartkach tak jak ja :) 
Zapraszam po większą dawkę zdjęć i chętnie dowiem się co myślicie o takim połączeniu.

    



 



Pozdrawiam cieplutko :* 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger