09:00

Świąteczne foldery na karty podarunkowe

 Hej! 
Też macie tak, że po większych projektach zostają Wam ścinki za małe na kartkę a za duże na ATC?
Bo ja uzbierałam ich ostatnio całe pudełko i zastanawiałam się jak je zużyć, żeby trochę sobie poscrapować, ale jednocześnie, żeby forma była jak najbardziej "użyteczna".

Postanowiłam więc porobić sobie trochę prac "na zaś", czyli takich, które z pewnością się przydadzą, a które nie zajmują dużo miejsca i mogą bezterminowo leżeć, czekając na swój moment. Jeśli chodzi o kolekcję, padło na ,,Białe jak Śnieg" - to uniwersalna kolekcja, w której łączenie nawet dużej ilości dużych ścinków nie jest ani trochę kłopotliwe. Wszystko do siebie pasuje i zawsze wygląda dobrze.

Przygotowałam foldery na karty upominkowe lub gotówkę. To drobny, uroczy projekt, którego wymiary można dostosować do posiadanych ścinków, zostawiając większe, lub mniejsze boczne skrzydełka. Zazwyczaj robię je w wersji trójwymiarowej, aby do środka zmieścić też małą karteczkę z życzeniami. Tym razem jednak, ścinki miałam na tyle duże i w takiej ilości, że spokojnie mogłam zaplanować skrzydełka o tej samej wielkości co baza, więc zmieszczą się zarówno życzenia, jak i dodatkowe ozdoby (może nawet małe zdjęcie).

Wybrałam też dość prostą i niezbyt wypukłą kompozycję, żeby przechowywanie folderów nie było problematyczne. Ot, właśnie taki projekt "na zaś".

Jak Wam się podoba taki pomysł? Robicie prace na zapas? 

Buziaki!

Ola, Papierowa Jaskółka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger