09:00

Kartka z zimowymi domkami

Dzień dobry w GRUDNIU!

Oficjalne odliczanie do Świąt czas zacząć, więc zabieram Was dzisiaj na spacer po mroźnej krainie z kartką z zimowymi domkami.



Bazę we wdzięcznym formacie DL okleiłam jedną z moich ulubionych świątecznych kolekcji wszech czasów - "Białe jak śnieg". Może przywoła do centralnej Polski trochę białego puchu, bo mrozik już mamy od kilku ładnych dni, ale śniegu jak na lekarstwo.



Głównym elementem ozdobnym są drewniane domki, ale bardziej zaskoczył mnie fakt, że bez wahania użyłam gałązek, których, podczas wycinania, byłam pewna nie nigdy nie użyję bo nie wytnę ich tak dokładnie. A tu proszę, nawet wycięte dookoła zagrały świetnie jako baza kompozycji. Dzięki nim kartka wygląda lekko i naturalnie, a domki zdają się być super przytulne będąc ukrytymi między gałęziami.



Całość wykończyłam poisencją, która zalegała mi w szufladzie od zeszłego roku, perłowym lakiem z uroczą śnieżynka i całym mnóstwem moich błyskotek. Jako ciekawe detale zagrały drewniane śnieżynki i... sweterkowe naklejki pokryte prawdziwą dzianinką. W każdym razie, Lila uznała je za dość interesujące ;)



Całość wyszła baaardzo przytulna, choć mroźna i zimowa. No i bajecznie się skrzy.

Jak Wam się podoba?


Buziaki! 

Ola, Papierowa Jaskółka







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger