09:00

Świąteczne bliźniaczki


Grudzień to miesiąc, który obfituje w świąteczne prace i nie zamierzam się z tego wyłamywać. Moja pierwsza grudniowa inspiracja to bliźniacze kartki z kolekcji zeszłorocznej Magiczna gwiazda.

Jeśli chodzi o święta to bardzo lubię tworzyć kartki bliźniacze przede wszystkim ze względu na czas, ale również tzw. "zejście" z zapasów. Kolekcję Magiczna gwiazda uwielbiam i wykorzystałam ją już prawie..praaawie do końca. Jakiś czas temu pokazywałam kartki z okładek i dziś również kawałek okładki znajdzie się na kartkach...tak aby nic się nie zmarnowało ;) Jak będziecie mogli zauważyć na kartkach w dolnej części umieściłam pas z wzorami arkuszy zawartych w kolekcji. Bardziej spostrzegawczy dostrzegą tą piękną falbankę, która zdobi każdą okładkę kolekcji w Paper heaven :) Dawno nie tworzyłam również kartek z wianuszkami, ale w świątecznym okresie nie mogło ich zabraknąć. Są to kartki, które możemy wręczyć w pudełku, ale świetnie sprawdzą się również jako kartki do koperty.




   





Życzę Wam wspaniałego i twórczego weekendu
Pozdrawiam :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger