09:01

Misja LO

Witam po świątecznej przerwie z nowymi stronami do albumu. Tym razem starałam się ograniczyć ozdoby, a raczej skupić na kilku i wyeksponować zdjęcia. Jak mi wyszło, to sami oceńcie:)

Hello:) I'd like to show you two pages. This time I tried to limit the amount of embellishments, so I used just a few and focused on my pictures.

LO1 - motyw kwadratowej ramki jest ostatnio moim ulubionym, wydaje mi się, że świetnie pasuje do chłopięcych stron. Tytuł umieściłam w półkolu ozdobionym według tego kursu. A całość powstała z mieszanki kolekcji: Cudowne Lata, Lekcja Miłości, Herbatka dla Dwojga, Przedwiośnie, Kapuśniaczek.

The square frame has been my favourite recently and I seem to have used it quite often in my LOs. But it seems perfect for boyish pages. I put my title in the semi-circle which I decorated using this course.


LO2 - tutaj wykorzystałam zabawne pszczółkowe naklejki nawiązujące do zdjęcia, na którym jest wnętrze prawdziwego ula. Naklejki umieściłam na kwiatach wyciętych z plastikowej okładki na dokumenty, a następnie przykleiłam na taśmie na gabce, aby uzyskać efekt latających pszczółek. A papiery to ponownie ten sam miks, co poprzednio.

Here I used cute bee stickers which enhance the theme of the picture with a real bee hive. I put the stickers on transparent, plastic flowers which I made using die cuts. To make the bees 'fly', I stuck the flowers on 3d foam dots.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger