23:56

Wielkanocne upominki

Czy często używacie papierowych dodatków do samodzielnego wycinania jakie oferuje Galeria Papieru do każdej kolekcji? Ja zazwyczaj nie zwracałam na te elementy większej uwagi, ale ostatnio dostrzegłam ich urok i coraz częściej po nie sięgam. Dziś prezentuję wielkanocne upominki, które zrobiłam dla moich kursantek i znajomych. Pomysł banalnie prosty, foliowy woreczek, wielkanocna czekoladka i ozdobna etykietka. I właśnie do zrobienia etykietek użyłam kształtów do samodzielnego wycinania z kolekcji Kapuśniaczek. Na każdej nakleiłam pokolorowanego promarkerami wesołego kurczaka,  a na odwrocie nastemplowałam te życzenia z Agaterii. Nie wszystkie upominki zmieściły się na zdjęciu, trochę tego zrobiłam ;) 


10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł i wykonanie, a kurczaczek taki uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe-- a kurczaczki są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  3. REWELACYJNE! :)
    Przyznam się że często zapominam o tych elementach :) oj trzeba temu zaradzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na szybkie ozdobienie drobiazgów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, rzeczywiście te elementy jakoś pomijane są...

    OdpowiedzUsuń
  6. A to dopiero! Nie wpadłam na to ;)) Super pomysł na subtelne zawieszki

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie drobne prezenciki wymagają atrakcyjnej oprawy aby wydały się bardziej znaczące i do tego świetnie nadają się takie etykietki - żałuję że niekiedy lewa strona tych elementów do wycinania jest bardzo atrakcyjna a nie ma takiej w zestawie papierków np. z tyłu Mikołajów, a raz dostałam taki pasek pomarańczowy w kropki z drugiej strony akurat reklama Kapuśniaczka, a jaka szkoda że nie ma takiego wśród papierków. Prezenciki przecudne... a kurczaki boskie...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger