15:06

Nadejszła wiekopomna chwila....

.....długo oczekiwany dodruk Usłanych Różami zawitał na półki Galerii Papieru!!!

Wznowiliśmy również część tak poszukiwanych motywów z kolekcji Cudowne Lata - w naszym nowym, większym formacie.

Nowe elementy do samodzielnego wycinania - są wręcz stworzone do wykonywania  kartek
 okolicznościowych ( są specjalnie zaprojektowane do wykrojnika " Spellbinders Labels Four")

Z tej okazji zapraszamy na CANDY !!!

Każdy, kto umieści na swoim blogu w pasku bocznym oraz w poście informację o naszej zabawie i wpisze się poprzez poniższy guziczek InLinkz weźmie udział w losowaniu zestawu "Usłane różami".
Zwycięzców wyłonimy w losowaniu dnia 27.04.2012

56 komentarzy:

  1. Jej, ale śliczne!!!! :D
    Gdybym wiedziała, że się pojawią, wstrzymałabym się chwilkę z poprzednim zamówieniem. No ale może szczęście się uśmiechnie i i tak będą moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurrrraaaaaaa! :) Najukochańsze moje papierki - oszczędzałam swoje skromne zasoby, oszczędzałam, bo nie było na półkach, a teraz mogę ciachać :) pędzę do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Spróbuję szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy kupowałam papiery z kolekcji cudowne lata nie było już niestety wszystkich wzorów. Cieszę się, że zostały dodrukowane - widać, że cieszą się dużym powodzeniem :)
    Choć szkoda, że nie ma tych wzorów z formatu 30x30.
    Usłane różami jeszcze mam w dość dużej ilości ale jak wiadomo takich pięknych papierów nigdy nie za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ze odnawiacie kolekcje.... ja jestem wierna swoim wzora z Waszego sklepu, ale i po te siągne niebawem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku jakbym takie chciała... ;) sa cudne a ja tego dnia mam urodzinki to może los się do mnie uśmiechnie... :) mam już papierki z cudownych lat i są świetnie, ale tych nigdy nie miałam i juz oczami wyobraźni widzę karteczki jakie bym z nich zrobiła ;)

    (nie)cierpliwie czekam na losowanie i pozdrawiam Was cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są śliczne , już nie mogę się doczekać losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for this change!
    Monica

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jak się cieszę... szczególnie z "Cudownych lat" w większym formacie. Dzięki za Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie że jest dodruk, bo już byłam w kropce a te powiększone maluchy - bosko oraz do wycięcia z owockami mmmm

    OdpowiedzUsuń
  11. to ja też stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. długo oczekiwany i wyczekany! nawet nie wiecie, jak mnie ta wiadomość ucieszyła!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje pierwsze Candy... Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ochotę na te papierki bo są boskie!!!
    grzecznie staję w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba było poczekać na dodruk, ale warto dla takich papierkow!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobra decyzja;-) Od dawna irytuje mnie, że kolekcje, które cieszą się powodzeniem znikają bezpowrotnie z rynku, a tu taka niespodzianka;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. No nie ma opcji, żebym nie spróbowała! W kolejce stanęłam, a teraz pędzę pisać notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super! jedne z najciekawszych papierów :o)

    OdpowiedzUsuń
  20. z miłą chęcią się ustawiam się w kolejce bo papierki są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw :) Taki wiosenny, radosny :)

    Ustawiam się w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są te papiery - z nadzieją, że szczęście uśmiechnie się do mnie, ustawiam się w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Obrigada por compartilhar conosco esse belíssimos papéis.

    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  24. Estou maravilhada com seu blog, belíssimos trabalhos e grandes inspirações.
    Obrigada poe estes lindos papéis.
    Um beijo, uma abençoada semana para você, fique com DEUS.
    Coloquei seu sorteio na barra lateral do meu blog direcionando para o seu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak miło zobaczyć ulubione papierki :)Nie mogę się oprzeć i staję karnie do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam te papiery :)))) próbuję szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. miałam te papiery są śliczne ..stanę w długim ogonku a może szczęście dopisze...

    OdpowiedzUsuń
  28. Que papeis belissimos!!! Parabens pelos lindos trabalhos e obrigada pela oportunidade de participar do sorteio. Já coloquei na barra lateral do meu blog. Beijos e sucesso sempre!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dopiero niedawno zaczęłam przygodę z Waszymi papierami, ale jestem zachwycona. Chętnie się zaopiekuję także nowo dodrukowaną kolekcją. Czekam na losowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam nadzieje, że szczęście się do mnie uśmiechnie bo prezent jest niesamowity!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne, cudne, olśniewające. Znów się dałam skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  32. mmm... może będę miała szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  33. może mi się poszczęści :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  35. Que lindo!
    Adoraria participar do sorteio:).
    Já postei no meu blog.
    beijos

    OdpowiedzUsuń
  36. Papiery cudne liczę na łut szczęścia w losowaniu

    OdpowiedzUsuń
  37. A jakie dzikie tłumy! Papiery cudowne, miło by było je wyjąć ze skrzynki;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na candy do mnie - startuje na początku maja:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Papierki sa boskie, spróbuję szczęścia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  39. no to jeszcze "prawie" rzutem na taśmę i ja się zapisuję na te cudowności:):):)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również dołączam do zabawy i obserwujących , pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam Wasze galeriowe papierki, ostatnio praktycznie tylko z nich tworzę! Usłanych różami jeszcze nie miałam okazji pociąć, a bardzo bym chciała...

    OdpowiedzUsuń
  42. No i się nie powstrzymałam, złożyłam zamówienie w sklepie:) Chociaż bardzo by było miło dostać dwie paczuszki;)

    OdpowiedzUsuń
  43. cuda!! zapisuję się również:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Adorei seus papeis!!
    Lindos demais, já postei no meu blog
    Abraço,

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj ale cudownie. Ustawiam się w kolejce, może los się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudownie, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ach...cudnie! Nie ukrywam że liczę na odrobinę szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Szansa mała... ale w końcu chodzi o zabawę...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Niesamowite są te papierki :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Stanę w kolejce, choć jest bardzo dłuuuuga;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ojć się spóźniłam, już nie mogę się dodać;( to nie kwiecień, tylko maj ;))))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger