10:11

Kartka sztalugowa

Dzisiaj pokazuję karteczkę ślubną w formie kartki sztalugowej. Kartka powstała w prawdziwym pocie czoła, u mnie wczoraj w cieniu termometr pokazywał 36 stopni.... Niestety ślub to ślub i kartka musi być, na szczęście praca z tymi papierkami to czysta przyjemność i z ochotą zabrałam się do pociachania kolekcji
Usłane Różami i Lekcja Miłości . Dodatkowo wycinankę pokryłam preparatem enamel accent żeby była bardziej elegancka. Dołożyłam kwiaty i perełki i kartka gotowa.




Pozdrawiam serdecznie :)

10 komentarzy:

  1. Всичко е подбрано в прекрасна композиция!!!Браво!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może ja bym jeszcze jakiś ślub wzięła?!
    Jest idealna perfekcyjna i w ogóle brak mi słów !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycająca!!! Chciałam podkraść pomysł na ślub synka, ale niestety nie udaje mi się zrobić podobnej- wychodzą maszkary... Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Jadwigo, ta kartka jest bardzo prosta napewno by sobie Pani z nią poradziła, a kółeczko to można nawet od jakiegoś garnuszka wyciąć, podkleić na innym papierze, wyciąć nożyczkami ozdobnymi i jakakolwiek dekoracja i będzie super :) proszę spróbować :)

      Usuń
  4. Красивая открытка.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger