12:40

Tagi serwetkowe

Kolejny raz chciałabym Was zachęcić do wykorzystania dodatków do samodzielnego wycinania, które oferuje Galeria Papieru. Ja wykorzystałam w moich serwetkowych tagach obrazki z kolekcji "Usłane Różami". Są one idealnie dopasowane kształtem do wykrojników Spellbinders labels 4.
Tagi, które zrobiłam mogą być zakładką do książki, albo dodatkiem do jakiegoś letniego prezentu - kwiatów lub samodzielnie zrobionych przetworów. Są w klimacie ogrodowo-kuchennym. Do ich zrobienia użyłam papierów z różnych kolekcji. Jest tu i "Herbatka dla Dwojga" i "Cudowne Lata" i "Lekcja Miłości".

Once again I would like to encourage you to use of die cut elements, which Galeria Papieru offers.  For my doily tags I used pictures from the collection "Usłane Różami". They are perfectly matched with Spellbinders labels four.
 These tags can be used as a bookmarks or as an additives to a summer gifts - flowers or homemade preserves (they are in a climate of garden and kitchen). I made them using papers from different collections. There are 
"Herbatka dla Dwojga", "Cudowne Lata" "Lekcja Miłości" .



8 komentarzy:

  1. Cudowne tagi! Bardzo wesołe, kolorowe i soczyste.

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamuniu, jakie śliczne;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne!
    Wspaniały pomysł! W sumie prosty, ale ja w życiu bym na niego wpadła :(
    Mam dostęp do tych wykrojników, więc gdy znajdę chwilę to spróbuję coś stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne letnie tagi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. preciosos tags, me encanta

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger