10:57

SKRAPOWISKO - scrapujemy NA OKRĄGŁO

Witam serdecznie i bardzo wyjątkowo! Dziś jestem tu z misją specjalną. Nasze niedzielne hasło brzmiało "NA OKRĄGŁO", ale moja praca się tam nie pojawiła. Przyczyna była prosta - pochłonęła mnie mania scrapowania czyli doroczna łódzka impreza - SKRAPOWISKO :) Teraz więc kontynuuję temat i nadrabiam zaległości. Ten post jest wyjątkowy także dlatego, że do jego współtworzenia zaprosiłam gościa - naszą skrapowiskową fotoreporterkę Paulinę Wośko, zwaną Immacolą.

Galeria Papieru, tradycyjnie już, zawitała na łódzkie święto scrapowania - SKRAPOWISKO, a wraz z nią wszystkie piękne kolekcje z najnowszym, soczystym i bardzo optymistycznym Kapuśniaczkiem na czele. Załoga Galerii była wzbogacona o całą rodzinę Idusi!





Na osłodę odchudzonego portfela - krówki oczywiście :)


SKRAPOWISKO, to jednak nie tylko spotkania i zakupy, ale i scrapowanie! Miałam przyjemność poprowadzić jeden z warsztatów, który sponsorowała Galeria Papieru i Craftmania - Wyspy Szczęśliwe - wywracany exploding box. 







 A ten trocik, muszę zaznaczyć, wyczarowała przezdolna Marysia, dwunastoletnia scraperka.







 Prawie cała moja przesympatyczna i pełna pasji grupa warsztatowa:

I na koniec raz jeszcze - jak na naszej broszurce warsztatowej - życzymy zarówno kursantom jak i wszystkim naszym klientom nieskończonej kreatywności!


***
Ale to jeszcze nie wszystko! Pisałam o scrapowaniu na okrągło, więc pokażę odrobinę z tego, co działo się "za kulisami", czyli przed i po imprezie.  Najprościej mówiąc: wciąż byłyśmy w szale twórczym. W noc przed Skrapowiskiem Paulina w mgnieniu oka zaraziła się galeriowymi papierami i zrobiła dwa, bardzo Pulinowe scrapy.

Pierwsze LO z małą Lilą na tle  Aż nastanie świt 05.


A tu Wielki Błękit 05 w towarzystwie Aż nastanie świt.


Ja natomiast testując nowe zdobycze już po Skrapowisku - zilustrowałam mojego gościa w trakcie tworzenia. Moje, bardzo bałaganiarskie LO powstało na bazie Usłane Różami i przy wsparciu Aż nastanie świt oraz Wielkiego Błękitu.


***
Pozdrawiam i życzę miłej środy - Bea

4 komentarze:

  1. Pani fotograf rewelacyjne, a Paulina stworzyła świetne tło! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatni scrap jest dla mnie genialny

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne to wszystko, oczy się cieszą gdy widzą takie cuda:),j ja dopiero rozpoczynam swoją przygodę...jestem na początku tej drogi...
    Jeśli ktoś ma ochotę mnie odwiedzić to zapraszam na mojego bloga.Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko cudne, bardzo żałuję że nie dotarłam
    scrapy zniewalające

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger