09:23

Słońce

AgnieszkaBe
Oh tęskni mi się już za wiosną...za ciepłem i słoneczkiem. Z tej tęsknoty powstała właśnie ta karteczka. W kolorze żółtym aby trochę ocieplić te zimne dni :) No i kwiaty... ach niech ta wiosna już przyjdzie w końcu!!!



Bea
I u mnie dziś słoneczna, bardzo ciepła karteczka. Słońce, zawitało na kilka dni do nas niedawno - brakowało mi tego! Tak samo brakowało mi nasyconych kolorów - także w papierach!!!! Cieszę się więc bardzo, że mam Kapuśniaczek pod ręką. Karteczka wiec moja właśnie taka: słoneczna, z błękitnym niebem (tu mój ulubiony papier The best of 01), kwiatkami i listkami (wyciętymi z cudnej zieleni - wewnętrznej strony bloczku Kapuśniaczka).



Druga moja słoneczna praca to pudełko. Słoneczna, ciepła oprawa i słoneczne wnętrze w otoczeniu chmurek.Użyłam dokładnie tych samym papierów co powyżej, nawet promyki słoneczka są zrobione z "odpadów" po wycięciu ramki.


JaMajka
Dziś w temacie słonecznym kolaż z udziałem Kapuśniaczka oraz Wielkiego Błękitu.
Bez zbędnych słów, wyraża moją bezgraniczną tęsknotę za latem i słońcem, dzięki któremu rozkwita we mnie to, co dobre - uśmiech, radość, chęć do życia, wena, motywacja. Kiedy dni są dłuższe, to mogę nawet  z werwą posprzątać w szafie z ubraniami lub umyć okna :) Może też tak macie :) 
Na szczęście te dni już coraz bliżej!


3 komentarze:

  1. Przepiekne prace moze przywolaja wiosne. U mnie pada snieg (+2)! W zeszlym roku temp dochodzila do 20 st!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, takie wiosenne i lekkie,pudełeczko też śliczne;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger