17:00

Palma

Bea
Na dzisiejszy temat zrobiłam palmę z papieru i umieściłam ją na kartce. Wszystko w delikatnych kolorach Miętowego Cukierka.



JaMajka
Moja "palma" jak zawsze nieco rozmija się z tradycyjnym rozumieniem "palmy" (zwłaszcza w kontekście Świąt Wielkanocnych). Ale za to wspaniale opisuje uczucia, które gromadzą się we mnie wraz z dłuuuuugim oczekiwaniem na normalną, WIDOCZNĄ i namacalną wiosnę.
Wykorzystałam papiery z najnowszej kolekcji "Miętowy Cukierek", w tle można uchwycić delikatny kwiatowy wzorek, który tak bardzo chciałabym już podziwiać w pięknych okolicznościach przyrody...



5 komentarzy:

  1. Swietny pomysl z Palemka :) i rewelacyjne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka i pomysł rewelacyjny, pierwszy raz widzę karteczkę z palemką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna i niepowtarzalna karteczka!
    Zapraszam na Candy :)
    http://pasje-iluszki.blogspot.com/2013/03/candy-u-iluszki-zapraszam-dzis-mija.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha JaMajko dziękuję za uśmiech. Fantastyczny wpis!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger