07:50

Albumik dla chłopczyka

Witajcie ponownie! 
Dzisiaj przybywam z kolejną pracą z nowej kolekcji, która lada moment zagości na półkach 
Galerii Papieru. Miałam tą przyjemność, że mogłam ją otrzymać jako jedna z pierwszych, zanim Wy będziecie mogli ją kupić  i właśnie dlatego możecie obejrzeć moje prace z tej kolekcji już teraz.
Jak dla mnie kolekcja ta jest prześliczna. Bardzo podoba mi się odcień zielonych papierów. Ten niebieski jest taki zgaszony, między szarym a niebieskim. Naprawdę wart zainteresowania. Zwłaszcza, że kolekcja ta nada się do prac Świątecznych, dziecięcych ale też i tych męskich, a takich papierów zdecydowanie brakuje na naszym rynku.
Jestem ciekawa co sądzicie o tych papierkach.
Miłego dnia.
Zuzia
ps. Nie byłabym sobą, gdybym nie pomieszała kolekcji-to kolejna kolekcja, która świetnie łączy się z pozostałymi. (tutaj z kolekcją Świerszcz za kominem)












9 komentarzy:

  1. Przepiękny! Świetne papiery się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie kolorów- albumik cudowny- odpowiednia zapowiedź papierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna, nietuzinkowa praca i w moich ulubionych kolorach!!:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona,fantastyczny albumik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na takie kolory czekałam! :) Właśnie będę robić album dla chłopca i ta zieleń jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny albumik ;) już się nie mogę doczekać kiedy te papiery wypadną w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. extra albumik! a papiery rzeczywiście super!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger