10:29

Kółka, kółeczka....

Niedziela to mój dzień na galeriowym blogu ,gdzie robiąc kartki z tych pięknych kolekcji,
nie tylko staram się inspirować i zarażać pasją, ale też służyć pomocą i doradą.
Dzisiejsze dwie kartki powstały z połączenia Fioletowych Fiołków oraz Białej Róży .
Jako tło kompozycji kwiatowej wykorzystałam kółka z dziurkaczy żeby pokazać tym,
którzy nie mają maszynek wycinających, że tworzyć ciekawe kartki można i bez ich użycia.
Listki są wprawdzie wycięte wykrojnikami, ale myślę, że każdy ma dziurkacze z listkami i bez problemu je zastąpi.
Zobaczcie tez ile warstw papierów zastosowałam, widać to na jednej z fotografii.
Dodatkowo malowałam kartki białą akrylówką, sypałam brokatem oraz mikrogranulkami. 
Jeżeli podobają Wam się takie kartki spróbujcie stworzyć własne przy użyciu prostych kółek,
naprawdę fajna zabawa :)



Pozdrawiam serdecznie i życzę Wszystkim cudownej niedzieli :)

9 komentarzy:

  1. Piękna! Bardzo podoba mi się połączenie kolorów i warstwy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki! :) Wspaniale połączone kolory i super wygląda tyle warstw papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo i to bardzo piękna! ten zestaw kolorystyczny zawsze wygląda elegancko! a te kółka to traf w dziesiątkę, tylko mam problem z kupieniem tych kółek :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne połączenia kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z kółkami! Praca rewelacyjna a połączenie kolorów to chyba najlepsze trio jakie widziałem :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie urzekły tiule,koronki i wstążki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. intrygująca inspiracja, przepiękne kartki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger