17:51

Chrzest Wojtusia

Witajcie!
Jak dajecie radę w te upały?? Zdecydowanie nie jest to moja ulubiona pogoda! Wszystko jest powolne i ospałe i w sumie najlepiej to by się leżało... w jeziorze :) Niestety moje ukochane jezioro jest już daleko, ale w swoich papierowych zasobach mam jeszcze Wielki Błękit - na półkach już braki, ale pewnie też go macie. Praca z takim kolorem jest naprawdę orzeźwiająca :)
Prezentuję więc zestaw na chrzest - albumik i karteczkę - wszystko z Wielkiego Błękitu :)





Wielu orzeźwiających chwil Wam życzę! :)
Pozdrawiam, Bea

5 komentarzy:

  1. Piękny zestaw. Błękit to mój ulubiony kolor i tylko nie wiem dlaczego moje prace są raczej zawsze w innym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny zestawi k, śliczny:))) bardzo dziecięcy:))))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger