09:00

Jak zrobić przepiśnik z recyklingu / How to make a recycled recipe book

Czy marzy Ci się ręcznie robiony przepiśnik? Chciałabyś taki mieć, sama zrobić sobie wymarzony notes na ulubione przepisy, ale zupełnie nie masz pomysłu jak go zrobić?
No, to dzisiejszy post jest właśnie dla Ciebie. Z pomocą przychodzi nasza Projektantka Oxana, która wrzuciła na nasz kanał YouTube kurs video na przepiśnik z recyklingu! Dlaczego z recyklingu? Wszystkiego dowiesz się z kursu:
Do you dream about a handmade recipe book? Wouldyou like to have one, to make your dream notebook for favourite recipes by your own but you don't have any idea how to create it?
Well, today's post is just for you. Our Designer Oxana is coming with help. She prepared a video tutorial on a recycled recipe book! Why is it recycled? You will know after watching the tutorial"

Jak zrobić przepiśnik z recyklingu




A teraz kilka słów od Oxany:
And now few words from Oxana:

Witajcie przyjaciele Paper Heaven! Z tej strony Oxana. Dziś chcę Wam pokazać jak zrobić mixed mediowy przepiśnik. Do swojego projektu wykorzystałam przepiękną kolekcję Paper Heaven, "Herbatka dla dwojga". Głównym celem mojego przepiśnika jest tchnięcie nowego życia w starą książkę, którą znalazłam w spiżarni mojej babci.
Najpierw wyjęłam cały środek książki - strony planuję wykorzystać w jakiś innych moich pracach.
Potem na okładkę nałożyłam białe gesso, pastę strukturalną przez maskę i posypałam delikatnie pudrem do embossingu.
Babeczki z tej kolekcji zainspirowały mnie do wykorzystania tektury w swojej pracy ( tej pofalowanej ):
Hello Paper Heaven Friends! It's Oxana and today I want to show you how to make a mixed media cook book. For my project I used very beautiful collection - "Tea for Two". The main idea of my cook book is to breathe a new life into an old book that I found in my grandmother’s pantry. First of all, I removed the inside of the book. I plan to use these sheets in my future projects. 
Then, on the cover, I applied white gesso, texture paste through a stencil and sprinkled a little bit of embossing powder. 
The cupcakes from this collection inspired me to use the piece of cardboard 
( I removed the top coat ):



Nie uwierzycie mi, ale ja tu pierwszy raz robiłam sama kwiaty! Bardzo mi się to spodobało i cieszy mnie efekt.Ta kolekcja jest idealna do robienia kwiatków.
Do udekorowania przepiśnika wykorzystałam powycinane elementy z "Herbatki dla dwojga", zrobiłam fartuch kuchenny z papieru do scrapbookingu i dodałam trochę materiału.
You won’t believe me but it was the first time I made handmade flowers! I really liked this process and I'm happy with the effect. This collection is perfect for making flowers. As decors on the cover I used cut out elements from collection, I made a kitchen apron from scrapbook paper and added some fabric:

Ręcznie robiony przepiśnik

Do środka środka przepiśnika wsadziłam kilka kopert zrobionych z papieru do scrapbookingu, kilka akwarelowych stron i strony ze starej książki. Ten przepiśnik jest jak art journal. Planuję zapisywać w nim ulubione przepisy od mojej babci:
In the inside I put some envelopes made with scrapbook paper, some watercolor pages and sheets from old book. This cook book is like a art-journal. I'm planning to write my favorite recipes from my grandmother:







Mam nadzieję, że Wam się podoba i zainspirowałam Was do tworzenia.
Hope you enjoy it and inspired. 

Pa!
Bye!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger