07:00

Kartka ślubna w stylu vintage / Vintage style wedding card

Kartka ślubna z polnymi makówkami i koronkami / Wedding card with wild poppies and lace


Witajcie:)
Nareszcie nadszedł ten piękny dzień, kiedy mogę po raz pierwszy przywitać się moi mili z Wami - obserwatorami bloga Paper Heaven i przedstawić Wam moją powitalną inspirację:) Jest nią kartka ślubna w formacie DL. Zdecydowałam się na taki temat, ponieważ tak ważne uroczystości jak chrzciny, komunie i śluby teraz znów się odbywają i na takie inspiracje jest zapotrzebowanie:)

Hello:)
Finally, this beautiful day has come and I can say hello to my nice followers of the Paper Heaven blog and introduce you to my welcome inspiration :) It is a DL format wedding card. I decided on this topic because such important celebrations as baptisms, communions and weddings are now taking place again and there is a demand for such inspirations :)






Wykorzystałam arkusz (przecudownej moim skromnym zdaniem) kolekcji NIEWINNOŚĆ. Jej delikatne, prawie niezauważalne barwy cudownie komponują się właśnie z projektami na takie ważne uroczystości.  Dodałam delikatne szarpania i tuszowanie, aby nadać pracy postarzonego charakteru. Wycięłam listki z bloczka elementów do wycinania, a także te zrobione stemplem na papierze z kolekcji... bardzo nie lubię marnować nawet kawałeczka tak pięknych papierów i staram się wykorzystywać każdy ich skrawek na wszelkie możliwe sposoby.

I used a sheet from INNOCENCE collection ( it's awesome in my opinion ). Its delicate and soft colours go well with projects on such important ocassions. To get a vintage look I aged layers of my card by ragging them and inking their edges. I cut out leaves from small sheets to the collection and I also cut out some stamped ones....I really don't like wasting even the smallest piece of paper so I always try to use them as much as it is possible.





Budując kompozycję posłużyłam się ramką wyciętą z papierów z kolekcji, na której umieściłam wycisk z masy lekkiej. Listeczki cudownie wypełniają przestrzeń, ale nie mogłam się oprzeć i dodałam także naturalne, zasuszone makówki polnych maków. Koronki i wstążki uzupełniły całość, a różyczka wraz z napisem z kolekcji jest cudownym zwieńczeniem tej kompozycji.

To build my composition I used a frame cut out of INNOCENCE papers and then I put a clay frame on it. All the leaves complete the space on my card but I couldn't resist and I added also real dried poppyheads. All the lace and ribbons fullfill the composition even more and a small rose, and an inscroption are just cherry on top.







Gorąco wierzę, że moja propozycja spodoba się Wam moi mili i że zechcecie podzielić się ze mną opiniami na temat mojej pierwszej, przygotowanej specjalnie dla Was, pracy.
Pozdrawiam Was serdecznie

I truly believe you will like my inspiration and maybe you will share your opinions about it, as it is my very first inspiration here, made especially for you. 
Best regards,


2 komentarze:

  1. Piękna praca, liście z kalki, mój ulubiony motyw na kartce, możesz zdradzić jakiego stempla użyłaś właśnie do tych listków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa:) Oczywiście zdradzę co to za stempel - to listki rózy duże, stempel gumowy firmy Project Prezent. Nie jestem pewna jednak, czy firma ta jeszcze istnieje na rynku.

      Usuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger