11:00

Kartka na 30. urodziny / A card on 30th birthday

Witajcie,
Hello,

Nowy tydzień zaczynamy z przepiękną kolekcją "Noce i dnie", z której miałam przyjemność stworzyć prezent na trzydziestkę mojej serdecznej przyjaciółki. Miało być subtelnie i delikatnie, więc papiery z tej kolekcji wpasowały się idealne.
We are starting the new week with a beautiful collection - "Nights and Days", with which I had the pleasure to create a gift for my dear friend's 30th birthday. It was supposed to be subtle and delicate, so the papers from this collection were perfect.




Ozdobiłam drewnianą szkatułkę z życzeniami wewnątrz. Natomiast wieczko ozdobiłam wyciętymi wcześniej elementami z zestawu, z których powstała przestrzenna kompozycja kwiatowa wraz z ręcznie robionymi kwiatami z foamiranu. Całość delikatnie zmediowałam i dodałam shaker box w kształcie diamentu. 
I decorated a wooden box with wishes inside. I decorated the lid with previously cut-out elements from a set - I built a spatial flower arrangement with hand-made flowers made of foamiran. I used a little bit of mixed media and added a diamond-shaped shaker box.









Solenizantce prezent się spodobał, więc mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu i zainspiruje do pocięcia tej pięknej kolekcji.
The birthday girl liked the gift so I hope that you will also like it and it will inspire you to cut this beautiful collection.




Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia,
Best regards and have a nice day,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger