11:00

Kartka urodzinowa dla nauczycielki / A birthday card for a teacher

Witajcie kreatywni przyjaciele!
Z tej strony Oxana :) Dziś mam dla Was delikatną kartkę urodzinową - od uczniów dla ukochanej nauczycielki. Kartkę tę wykonałam z kolekcji "Zapach raju".
Hello My Creative Friends! 
It's Oxana and today I have a delicate birthday card for you. It's a card for a beloved teacher from students and to make it I used Scent of Paradise collection.


Rozmiar kartki to 15x15 cm. Na trzy warstwy tej kartki wybrałam 3 arkusze z małego zestawu do kolekcji. Były idealne do mojej pracy. Pomiędzy warstwy nakleiłam kawałek tektury, żeby praca była bardziej przestrzenna.
Naprawdę uwielbiam te piękne elementy do wycinania - w tej kolekcji znajdziecie wiele kwiatów, motyli i liści do wycięcia.
The card's size is 15x15 cm. For the background I chose three papers from 15x15 cm paper pack from this collection. They perfectly fit to my project. Between the papers I used cardboard to get a volume effect. 
I'm really in love with these beautiful elements for fussy cutting - there are many flowers, butterflies and leaves in Scent of Paradise collection.


W środkowej części kompozycji na mojej kartce jest ramka i wszystkie elementy są ułożone naokoło tej ramki. Dodałam w ramce napis - "Naszej Kochanej Pani".
The central part of card's composition is the frame and all other elements are placed around it. To the chipboard frame I added the sentiment: "To our lovely teacher".


Po obu stronach kartki nałożyłam kwiatowy wzór przez maskę ( pastą strukturalną ) - jest on bardziej widoczny na tylnej stronie kartki.
On both sides, using "flower" stencil I added some texture paste, which is clearly visible on the back of the card.


Użyłam wiele elementów powycinanych nożyczkami i wykrojnikami oraz materiałowe kwiaty jako elementy dekoracyjne.
I used a lot of fussy cut elements and die cuts, and fabric flowers as decorations on this card.





I na koniec dodałam wstążkę i koronkę, które uwielbiam :) Dołożyłam także trochę koralików, artystycznych kamyczków i brokat. I tak kartka jest gotowa! Mam nadzieję, że Wam się podoba!
And the final touch is adding silk ribbon, lace, which we all love so much :) Using medium added some beads, art stones and glitter. So our greeting card is ready! Hope you like it!


Miłego craftowania!
Happy Crafting!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger