09:00

Dobry trunek w eleganckim opakowaniu

Cześć!
Właściwie mogłabym śmiało powiedzieć, że moją dzisiejszą inspirację napisało samo życie.
No bo jak odnaleźć się w sytuacji, kiedy zupełnie niespodziewanie i trochę "na ostatnią chwilę" zostaniecie zaproszone na elegancką urodzinową imprezę? Na jaki prezent się zdecydować? Dla mnie odpowiedź była tylko jedna - dobry trunek w eleganckim opakowaniu, bo przecież takie rozwiązanie zawsze się sprawdzi.

 Do ozdobienia mojego opakowania wykorzystałam absolutny hit Paper Heaven, czyli przepiękną, klasyczną kolekcję - "Złote sny". Wybrałam arkusz nr 06 w drobne białe kwiatki,
a ramach dekoracji dodałam listki z wycinanek, białe kwiaty z tkaniny oraz klimatyczne wstążki. 

Opakowanie w tak uniwersalnej wersji będzie pasowało również na ślub, imieniny
czy inne uroczystości.






Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam miłego dnia! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger