09:00

Paper Heaven gości...

I nadszedł czas na kolejnego gościa w Paper Heaven :-)
Pamiętacie kto wygrał nasze lipcowe wyzwanie? 

Tak, naszym gościem jest Magdalena Tkaczyk!


Nie będziemy się rozpisywać, szybko oddajemy głos Magdzie, bo już nie możemy się doczekać, aż zobaczycie jej wspaniałą, gościnną inspirację:

"Witajcie!
Bardzo miło jest mi gościć w progach Paper Heaven jako gościnna projektantka. To ogromny zaszczyt i wyróżnienie. Jako że Paper Heaven już wkrótce będzie  obchodził swoje urodziny i tematem  wyzwania na ten miesiąc są urodziny to moja inspiracja  jest właśnie w tym  temacie. 


Do jej zrobienia wykorzystałam przepiękną kolekcje Jak w niebie, nie mogło zabraknąć na niej moich ukochanych kwiatów z foamiranu. To właśnie robienie kwiatów sprawia mi największą radość i to one stanowią nieodłączny element moich prac. 




Mam nadzieje że moja inspiracja chociaż trochę Was zainspiruje i zachęci do działania bo temat wyzwania jest łatwy i przyjemny. 
Marce Paper Heaven życzę wielu kolejnych cudowny lat na rynku  odmierzanych przepięknymi kolekcjami, niekończącej się weny oraz najlepszych fanów i klientów. 
Pozdrawiam,
Magda Tkaczyk."

Na koniec zapraszamy Was do odwiedzenia Magdy na Facebooku i na jej profilu na Instagramie - mamy nadzieję, że dołączycie do grona jej obserwatorów :-)

Miłego dnia!



2 komentarze:

Copyright © Paper Heaven , Blogger