09:00

Nadzieja na różnorodność - trzy tematyki w jednej kartce!

 Od premiery kolekcji, a właściwie od momentu, w którym zobaczyłam ją po raz pierwszy, mam w głowie jedno słowo - RÓŻNORODNOŚĆ. 

Każdy kto mnie zna choć trochę, wie, że w pracy z błękitami (które, skąd inąd, bardzo lubię) czuję się "tak se". Więc, chociaż praca z kolekcją ,,Jak w Niebie" dość mocno poszerzyła moją strefę komfortu, i tak dość głęboko westchnęłam otwierając paczkę z tegorocznymi papierami świątecznymi...


No i właśnie. Święta. Które uwielbiam w czerwieniach, zieleniach i złocie, najdalej, w bieli z dodatkiem naturalnego drewna. Wyobraźcie sobie moją minę, kiedy odchylając pakowy papier zobaczyłam - błękit ;)


No ale, recenzje same się nie nagrywają a elementy same z papieru nie wyskakują, więc po nagrywkach, zapakowałam podręczny zestaw wycinacza na weekend w letnisku po moich pra pra pra dziadkach, z nadzieją, że na wsi głowa mi odpocznie i może to jakoś "ugryzę" i ogram.


No i co mi wyszło?


Już wycinając elementy z arkuszy, miałam więcej pomysłów na prace spoza tematyki świąt, niż z nimi związanych. Proste białe świece i mnóstwo pasujących kokardek od razu wskoczyły na listę jako zaproszenia na chrzest. Złoto białe poisencje, do pary ze złotymi śnieżynkami kojarzyły mi się z baśniowo zimowym ślubem. I tak, mniej więcej, wpadłam na zarys dzisiejszego projektu.


Kropką nad i okazał się komentarz, który przeczytałam na jednej ze scrapowych grup po powrocie ze wsi - że sierpień dopiero, że za wcześnie na święta, że klimatu nie czuć jeszcze i generalnie kolekcja ładna, ale to tak nie po kolei.


Tradycyjnie, postanowiłam więc zamieszać i z kolekcji ,,Błysk Nadziei" zrobić TRZY kartki. 

A właściwie JEDNĄ.

Tylko w dwóch pozostałych wersjach zmieniać tylko dodatki robiąc zdjęcia. 

No i cóż... wyszło.


Z jednej, ŚWIĄTECZNEJ kolekcji, W SIERPNIU, zrobiłam kartkę tradycyjną, dziecięcą i zimową.

Można różnorodnie? Można.

Tylko kolekcja musi być super. A ,,Light of hope" jest.


Buziaki!

Ola, Papierowa Jaskółka


WERSJA I - tradycyjna i uniwersalna (listki z kolekcji ,,Jak w Niebie")






 WERSJA II - dziecięca (z dodatkami z kolekcji ,,Dziecko z marzeń")




WERSJA III - zimowo świąteczna ( ,,Błysk Nadziei" po całości ;) )




P.S. Kolekcję znajdziecie TUTAJ -> https://paperheaven.pl/pl/c/Blysk-nadziei/368/1/full

P.P.S. Spokojnie, wrzesień to nie jest ,,za wcześnie" ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger