10:13

Krok po kroku- papierowy torcik

Dziś w ramach kursu 'Krok po kroku" pokażę jak wykonać ozdobę, która mnie kojarzy się z tortem:)


Zanim przystąpimy do wykonania tej ozdoby należy przygotować sobie:
- ulubione papiery z Galerii Papieru:)
- bibułę (ja wykorzystałam gładką)
- klej
- taśmę samoprzylepną na gąbce
- nożyczki

1. Z papieru wycinamy okrągłe ozdoby, ja wykorzystałam do tego wykrojniki, ale można użyć różnych dziurkaczy albo samemu coś wyciąć.


2. Bibułę gnieciemy i rwiemy na paski.


3.Paski bibuły przyklejamy do krawędzi jednego z kół tworząc falbankę.

Strona 'lewa':



Strona 'prawa':


4. Do każdego elementu przyklejamy kosteczki taśmy 3D.


5. Na koniec koncentrycznie przyklejamy kolejne warstwy.

6. Całość możemy jeszcze ozdobić wg uznania. Ja wierzchnią warstwę pokryłam preparatem pękającym i dodałam kilka 'kropli rosy' na bibule.


A poniżej inne przykłady torcików.

Dla dziewczynki:


Dla chłopca:

Miłej zabawy!

4 komentarze:

  1. cudeńko ten ,,torcik,, :)
    czekam na Wasze papierki i zaczynam działać !
    milusio pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł,myślę, że kiedyś chętnie z niego skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł :) Kiedyś na pewno się poczęstuję :) A świeżę papiery "obwąchuję" od piątku ;) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger