12:10

Wiosenne porządki w Galerii Papieru

Witajcie!

Wiosna za pasem, słoneczko ładnie już  świeci ( przypominając o konieczności umycia okien!!!) - zabrałam się zatem za gruntowne sprzątanie magazynu i ku mojemu zdziwieniu, znalazłam jeszcze kilka ( a raczej kilkadziesiąt!!!) wzorów papierów, których nakład miał być wyczerpany.
Jako iż już się przyzwyczaiłam do ich braku - postanowiłam "oddać" je Wam w znanej już promocji:


"Podwajamy Wasze Zakupy".


Zasady są następujące:
  • Podwajamy papiery z zamówień opiewających na kwotę min. 50 zł, nie obowiązuje darmowa wysyłka, na zasadach podanych poniżej.
  • Zamówienia składamy od dziś (10.03.) do 26.03.-  muszą być opłacone najpóźniej do 31.03.2012
  • Podwajamy tylko Galeriowe Papiery, z wyłączeniem kolekcji   "Lekcja Miłości" - czyli szperamy we wszystkich kategoriach!!!
  • Na wymaganą kwotę zamówienia mogą się składać wszystkie towary ze sklepu- podwoimy tylko papiery (zwróćcie uwagę, ze znalazłam też folię magnetyczną!!!)
  • Promocja skierowana jest dla klientów detalicznych, wszystkie automatycznie naliczające się rabaty, będą anulowane przez administratora.
  • Pamiętajcie proszę o moim maluchu, który nie lubi spać za dużo- termin realizacji może ulec wydłużeniu


Zapraszamy do Galerii Papieru!!!

8 komentarzy:

  1. Super, super, super!!! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ładnie...same pokusy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kusicie, oj kusicie !!!
    zamówionko złożone !!! czekam na moje kochane papierzyska :)
    pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się takie "oddawanie" zalegających papierów...mam pytanko tylko czy te co są w promocji też podwajacie???...chyba zrobię sobie prezent urodzinowy i coś zakupie u Was...

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogłam wytrzymać...skusiłam się na te cudne papierki...zakupiłam...nie mogę sie już doczekać przesyłki...

    OdpowiedzUsuń
  6. "Promocja skierowana jest dla klientów detalicznych, wszystkie automatycznie naliczające się rabaty, będą anulowane przez administratora." - o jakie rabaty chodzi? Czy jak coś ma obniżoną cenę, to ten właśnie rabat nie będzie uwzględniany i cena będzie taka jak przed obniżką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klienci hurtowi mają automatycznie naliczające się rabaty - i tylko te rabaty nie obowiązują.

      Usuń
    2. Aaa ok. dziękuję ;)

      Usuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger