22:30

Z parasolem

Sama siebie nie poznaję ostatnio! Kwiatki, retro, serwetkowe wzory! Nie wiem o co chodzi, ale jakoś tak mi wychodzi ;)
Dzisiejsza kartka zrobiona na tle Lekcji Miłości 2 i Tajemniczego Ogrodu 11.


Dziś prowadziłam warsztaty z paniami z Domu Samotnej Matki. Przygotowałam im do zrobienia kartkę, która wydawała mi się stosunkowo prosta w wykonaniu, a jednocześnie efektowna. Wykorzystałam motyw hortensji podpatrzony na blogu Agnieszki-Scrappassion. Panie pracowały oczywiście z papierami Galerii Papieru. Muszę przyznać, że zachwytom nad wzorami i kolorami nie było końca ;)


Poniżej można zobaczyć efekt dzisiejszych zajęć. Większość Pań miała pierwszą styczność z kartkowaniem i sądzę, że jak na pierwszy raz dały sobie świetnie radę. Poradziły sobie z ręcznym szyciem, postarzaniem brzegów i wykonaniem przestrzennego kwiatka.

3 komentarze:

Copyright © Paper Heaven , Blogger