09:26

Kartka świąteczna w jasnych, ciepłych kolorach

Witajcie!
Czas cudów się zbliża! Wkrótce zabrzmią dzwoneczki, a poinsecje - gwiazdy betlejemskie- zakwitną. Będziemy sobie składać życzenia w gronie rodzinnym i wśród przyjaciół.
Hello, everyone!
The time of miracles is coming! Soon the bells will ring and the poinsettias - The Christmas star - will bloom. We will make the most cherished wishes in the circle of our family and closest friends.


Chciałam Wam dziś pokazać kartkę świąteczną z życzeniami, którą zrobiłam z papierów z kolekcji "Białe jak śnieg".
I wanted to show you a christmas card with the warmest wishes using papers from 'WHITE AS SNOW' collection.

Z zestawu Flowers wykorzystałam wiele tematycznych elementów do mojej kartki.
From the set for cutting 15x15 I took the main thematic elements for my card.


Napis wycięłam z paska z napisami do kolekcji:
I CHOSE THE TITLE FROM THE 5X30. 5 CM stripe:





Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja kartka.
Dziękuję, że jesteś tu z nami!
Do zobaczenia!
I HOPE YOU ENJOYED MY POSTCARD.
THANK YOU FOR CREATING WITH US!
SEE YOU SOON!


4 komentarze:

  1. Piękna, bogata, energetyczna. Bardzo mi się podoba materiałowe tło, w spadku cieniowane, czyli dwa materiały i dwie barwy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger