08:00

Kartka świąteczna z konikiem

Można śmiało powiedzieć, że kartki świąteczne na dobre zagościły na naszych biurkach.
Wszak do Świąt zostało troszkę ponad miesiąc. Tylko!
Na naszym blogu też pomalutku robi się świątecznie, do tej pory pokazaliśmy Wam już kilka kartek świątecznych wykonanych przez nasze Projektantki.
Dziś mamy kolejną :-)
Kartka świąteczna z konikiem, do mapki:


I mapkę i kartkę zrobiłam ja - Gosia, a proces powstawania tej pracy możecie zobaczyć na naszym fanpage'u, ponieważ tworzyłam ją na żywo, a nagranie tej transmisji jest wciąż dostępne :-)

Wykorzystałam tu kolekcję "Białe jak śnieg" oraz zupełnie nieświąteczne papiery z kolekcji "Na jagody" - idealna mieszanka, prawda?


Listki i gałązki wycięłam z tego arkusza:




A Wy ile zrobiliście już kartek świątecznych w tym sezonie?

Ściskam,
Gosia.




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger