09:00

Świąteczny blejtram / Christmas canvas

 Witajcie! :)

Hello! :)

Ja mniej więcej już od września zaczynam czuć magię Świąt i coraz większą przyjemność sprawia mi tworzenie prac bożonarodzeniowych, śnieżnych, z choinkami oraz wszystkich, które jakkolwiek związane są z zimą i z Bożym Narodzeniem. Chciałam wykonać coś innego, niż zwykle - najczęściej tworzę kartki scrapbookingowe - i pomyślałam, że nadszedł czas na blejtram i zabawy z farbami :)

My feeling the magic of Christmas starts more or less from September and I enjoy more and more creating Christmas projects, snow works, projects with Christmas trees and all the crafts related to winter and Christmas. I wanted to do something different than usual - I usually create scrapbooking cards - and I thought it is the best time for canvas and playing with paints.

Lubię czasem poszaleć i zrobić coś prosto z serca, niekoniecznie wpisującego się w scrapbookingowe ramy. Oczywiście nie zawsze mam na to czas - pomysłów mam zdecydowanie więcej niż możliwości na stworzenie tych wszystkich rzeczy :)

Sometimes I like to do something crazy and something straight from my heart, not necessarily fitting into scrapbooking frames. Of course, I don't always have time for this - I have far more ideas than the possibilities to create all these things :)



W mojej pracy użyłam papieru z kolekcji Białe jak śnieg, która świetnie wpisuje się we wszystkie projekty zimowe (i nie tylko). Tutaj dodatkowo arkusz Białe jak śnieg 05 doskonale wpisuje się w oszroniony charakter pracy :)

Wykorzystałam także arkusz z kolekcji Tęcza II (a dokładnie: Tęcza II 06), który został nieco ukryty, aczkolwiek troszkę się pokazuje :) Uwielbiam wszystkie arkusze Tęczy II - wykorzystuje je często w swoich pracach.

In my work I used paper from WHITE AS SNOW collection, which fits perfectly into all winter projects (and more). Here, in addition, the 5TH  sheet of WHITE AS SNOW collection fits perfectly into the frosty nature of the project :)

I also used a sheet from the Rainbow II collection (more precisely: Rainbow II 06), which is a little bit hidden, although it shows a bit :) I love all the sheets of Rainbow II - I often use them in my works.




Jakie prace lubicie tworzyć najbardziej? I czy macie takie, które bardzo chcecie wykonać, ale brakuje Wam na nie czasu? :)

What kind of scrapbooking works do you like to create the most? Do you have any type of projects that you really want to do, but you don't have enough time for them? :)


Pozdrawiam serdecznie,
Eunika

Best regards,
Eunika


1 komentarz:

Copyright © Paper Heaven , Blogger