09:00

Świąteczny dzwoneczek 'Białe jak śnieg' - KURS VIDEO



Cześć!

Chciałam zapytać jak tam u Was przygotowania do świąt? U mnie rozpoczął się sezon świąteczny już w październiku bo oprócz kartek tworzę także bombki i inne dekoracje w wielu innych technikach. 

Kolekcja 'Białe jak śnieg' jest jedną z kolekcji, która pasuje do wszystkiego. Jest u mnie nazywana 'bezpieczną kolekcją' ponieważ kolory nie są zobowiązujące i można ja łatwo połączyć z innymi papierami. 

Tym razem chciałam Was zainspirować świątecznym dzwoneczkiem, który może być nie tylko innym rodzajem kartki do wysłania, ale także dekoracją do zawieszenia. 


Dodatkowo w tej pracy użyłam tekturek, piórek, koralików na tiulu oraz patyczków zebranych podczas spaceru. 




Nie zabrakło też troszkę połysku dzięki błyszczącym płatkom foliowym.


Proces tworzenia uwieczniłam na krótkim tutorialu więc zapraszam Was serdecznie do oglądania ;) 



Pozdrawiam Was już zimowo, 

Natalia Niedostatkiewicz NNArt 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger