09:00

Różane pudełeczko na drobne upominki

 Dziś chciałabym podzielić się z wami moim najnowszym projektem - niewielkim pudełeczkiem na drobne upominki dla najbliższej osoby. 

To drobiazg w delikatnym różowym kolorze z papierowymi różami na pokrywce, które dodają mu uroku i wyjątkowości. Cała praca była czystą przyjemnością, bo nie mam ostatnio zbyt wiele czasu na scrapbooking. Całe szczęście, udało mi się wygenerować kilka chwil, żeby nagrać dla Was tutorial, jak stworzyć to cudeńko.




Na początek, postanowiłam nadać pudełeczku delikatny różowy kolor. Wybrałam pastelową paletę barw, aby nadać mu subtelności i romantycznego klimatu. Następnie, zdobiąc pokrywkę, zdecydowałam się na papierowe róże, które wykonałam samodzielnie. To proste, ale efektowne ozdoby, które sprawiają, że pudełeczko wygląda zjawiskowo.

Ale to jeszcze nie wszystko! Na pokrywce umieściłam mnóstwo świecidełek: perełek, brokatu, cekinów i diamencików. Te drobne elementy dodają blasku i sprawiają, że pudełko przyciąga wzrok. Gdy złapie światło, cała ta błyskotliwa mozaika rozświetla się i skrzy delikatnym, różowawym blaskiem.





Nie mogłam też się oprzeć urokom małej, drewnianej szpulki z nawiniętą pasującą włóczką, która została umieszczona z boku kompozycji. To miły i praktyczny dodatek, który dodaje nutki nostalgii i autentycznego charakteru.

A gdy już otworzymy to piękne pudełeczko, w środku czeka nas kolejna miła niespodzianka - wyklejone lustrzanym papierem w kolorze satynowego, zgaszonego różu wnętrze. Ta gładka, błyszcząca powierzchnia jest nie tylko stylowa, ale również sprawia, że prezenty w środku wydają się bardziej luksusowe.



Wykonanie tego pudełeczka sprawiło mi wiele radości, a teraz z dumą mogę je wręczyć mojej najbliższej osobie. Jestem przekonana, że każdy, kto otrzyma coś tak wyjątkowego i osobistego, poczuje się wyjątkowo ważny i kochany.

To wszystko na dzisiaj!

Film znajdziecie tutaj: https://youtu.be/xkDdSe-ab-Q

a do wykonania pudełka użyłam, oczywiście, kolekcji Dolina Róż, którą znajdziecie tu: https://paperheaven.pl/pl/c/Dolina-roz/366/1/full


Buziaki!

Ola, Papierowa Jaskółka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger