09:00

Paper Heaven gości...

Tak, dobrze czytacie. Mieliśmy dość sporą przerwę w gościnnych projektach i postanowiliśmy to zmienić.
Teraz, co miesiąc, będziemy zapraszać wybrane osoby do tworzenia gościnnych inspiracji wyzwaniowych - osoby wybrane spośród członków naszej grupy Facebookowej, Paper Heaven Friends.

Olga Gromadzka już kiedyś stworzyła dla nas gościnny projekt, ale z wielką radością gościmy ją u siebie raz jeszcze ( myślę, że to i tak nie jest ostatni raz ;-) ). 
W sieci znajdziecie ją na:

Co przygotowała Olga w ramach inspiracji na nasze aktualne, różane wyzwanie?
Spójrzcie tylko na tę niesamowicie delikatną, cudowną kartkę ślubną:


Zanim zobaczycie szczegóły kartki i niespodziankę od Olgi, oto kilka słów od niej, dla Was:

Z ogromną przyjemnością przygotowałam kolejną gościnną inspirację dla Paper Heaven ❤️ No cóż ,,...lubię wracać tam gdzie byłam już, pod ten balkon pełen pięknych róż...'' 
A propos róż, bo to one królują w lipcu na blogu i są tematem wyzwania miesiąca.

Róża... królowa kwiatów, majestatyczna i elegancka, a jednocześnie tak subtelna i delikatna. I właśnie taką pracę dla Was przygotowałam. Różowe róże, zdecydowanie moje ulubione, w połączeniu z białymi listkami i złotymi gałązkami są wprost idealne na ślubne, romantyczne prace. A jako tło dla całej kompozycji użyłam arkusza z kolekcji Niczym tchnienie, w szarościach z delikatnymi złotymi akcentami. Mam nadzieję, że choć trochę Was zainspiruje i stworzycie swoje różane prace!



A na koniec mam dla Was jeszcze mały upominek :-) Napis digi, który zrobiłam do tej właśnie kartki. Korzystajcie śmiało!

Miłego weekendu!






2 komentarze:

  1. Wspaniała pamiątka z przepięknymi kwiatkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie 💖 Mam nadzieję, że się zainspirujesz i weźmiesz udział w lipcowym wyzwaniu 😊

      Usuń

Copyright © Paper Heaven , Blogger