09:00

Bliźniacze kartki z digisami :)

Cześć i czołem!

Na początku tygodnia "przychodzę" do Was z dwoma karteczkami. Obrałam sobie ostatnio taki plan, aby w miesiącu działać na jednej kolekcji lub w jednym temacie i takim sposobem lipiec mija mi z kartkami różanymi i romantycznymi stworzonymi z kolekcji "Dolina róż". 

Przyznam się, że ostatnio kompletnie nie mam pomysłów na prace i w takich momentach przypominam sobie o czymś takim jak digi stempelki, które bardzo, ale to bardzo ułatwiają tworzenie. Nie wiem czy pamiętacie, ale Paper heaven ma sporo takich digi stempelków a najpiękniejsze jest to, że zaopatrując się w te stempelki pomagasz! :) Zostawiam więc link do grupy w której znajdziecie post z wszystkimi informacjami :) 

Moje kartki powstały na bazach w formacie 10,5x14,8 cm i jak już wspominałam wykorzystałam tutaj kolekcję Dolina róż. Dorzuciłam również własnoręcznie zrobione róże, stempelki oraz kilka tekturek :)  

Mam nadzieję, że takie kartki przypadną Wam do gustu :)







Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do korzystania z naszych digi stempelków :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger