09:00

Różana kartka

Cześć! 

Chyba już ostatnim razem wspominałam Wam, że dla mnie najnowsza kolekcja "Dolina róż" to idealny materiał na prace romantyczne. Takie właśnie klimaty będę teraz "wałkować" ;) 

Być może uznacie, że moje kartki są monotonne, powtarzalne, że znów upchałam tą samą tekturkę lub zrobiłam te same kwiaty, no cóż...na starość stwierdzam, że najważniejsze, aby mi wszystko pasowało :) Z każdą nową kolekcją staram się wymyślić nowy wzór, inne ułożenie, kompozycję....ale chyba w większości przypadków kończę po prostu kwadratową kartką z kwiatami i wieloma wyciętymi z arkuszy elementami. Tym razem do kartki stworzyłam własne kwiaty, nie wyobrażam sobie, aby nie wykorzystać tych róż do kartek z tej kolekcji - duet idealny! 




         






Pozdrawiam cieplutko i zachęcam do tego, aby zajrzeć na sklepowe półki :) 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Paper Heaven , Blogger